Spliftube reagerer på Sabrina the Teenage witch 2018 trailer Netflix


Spliftube reagerer på Sabrina the Teenage witch 2018 trailer Netflix

Da jeg var teenager, så jeg serien Sabrina skolens heks og nu har jeg fundet den ny indspillet serie på netflix jeg reagerer og kommenterer på 2018 officielle trailer til Sabrina the teenage witch fra netflix
hvis du vil se mere fra min kanal så kan du abonnere og smid gerne et like tryk på klokken for at få notifikation når jeg uploader tak fordi du kiggede forbi 😊
her på kanalen reagerer jeg på ting der er op i tiden det kan være religion, ting der sker i ind og udland som jeg kommer med mit syn på, og mine tanker om, jeg kommenterer og så på andres videoer og reagerer på andres indhold her på youtube, mine meninger og holdninger er mine, jeg stiller spørgsmål til forskellige ting
og jeg svarer altid på mine video kommentarer såfremt det er muligt

kommenter,reagerer,provokerer,sabrina the teenage witch,chilling adventures of sabrina,spliftube,sabrina trailer,teenage witch netflix,sabrina skolens heks,jeg reagerer på trailer,sabrina,the,teenage

Comments